Me Mire Te Besh Dicka E Te Pendohesh , Sesa Te Pendohesh Qe Nuk E Ke Bere

E reja Sherry West nga Georgia e SHBA-ve nuk mund ta imagjinonte kurrë atë do ti ndodhte! Përjetoi tragjedinë më të madhe të jetës!
Çdo gjë filloi kur doli të shëtis papritur dy adoleshent, njëri 10 dhe tjetri 15 vjeç, me pistoleta në duar i kërkuan paratë.
Por Sherry West u shpjegoi se nuk kishte në ato momente para me vete.
Kjo egërsoi adoleshentët të cilët tërhiqën nga krahët e nënës dhe qëlluan në kokë engjëllin e vogël!
Për shkak të distancës së afërt u plagos në këmbë edhe nëna e Antonios, i cli u ekzekutua barbarisht nga dy adoleshent.
Bashkëshorti i Sherry West deklaroi i tronditur për mediat e huaja se ndjehet tmerrësisht i dobët pasi nuk ishte aty të ndihmonte familjen e tij: “Djaloshi im, Antoni, engjëlli im, ishte engjëlli më bukur në botë me buzëqeshjen më të ëmbël”.
Policia ka nisur hetimet për identifikimin e adoleshentëve, që sipas saj është çështje kohe arrestimi i tyre./alb-observer.com/
Për më shumë në videon në vijim: